رکورد نام‌نویسی طرح ملی «رحله» در اختیار رودبار جنوب
کد خبر: 3612686
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
با ثبت نام 200 علاقه‌مند انجام شد؛

رکورد نام‌نویسی طرح ملی «رحله» در اختیار رودبار جنوب

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: با ثبت‌ نام ۲۰۰ نوجوان و جوان در طرح ملی رحله شهرستان رودبار جنوب و تکمیل ظرفیت پذیرش، این شعبه رکورددار نام‌نویسی این طرح است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم سابقی‌نژاد، مسئول استانی بیت‌الاحزان در کرمان جنوبی اظهار کرد: ۲۰۰ نوجوان و جوان در طرح ملی رحله شهرستان رودبار جنوب و تکمیل ظرفیت پذیرش این طرح ثبت‌ نام کرده‌اند.
وی ادامه داد: با توجه به شکل‌گیری ظرفیت مطلوب قرآنی در جنوب کرمان و درخواست جوانان جهت حضور در این طرح چنانچه مشکلات مالی مرتفع شود و از نظر مالی تأمین شویم ظرفیت پذیرش ۴۰۰ قرآن‌آموز را نیز داریم.
مسئول طرح ملی رحله شهرستان رودبار جنوب کرمان اظهار کرد: هم اکنون 151 داوطلب در پایگاه اطلاع‌رسانی روند ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند و با توجه به کمبود امکانات جهت ثبت نام اینترنتی مجبور شدیم تعداد 50 داوطلب را به صورت دستی پذیرش اولیه کرده و در فرصت‌های آینده مراحل ثبت نام در سایت را تکمیل خواهیم کرد.
حجت‌الاسلام سابقی‌نژاد همچنین گفت: پس از برگزاری مصاحبه این طرح در منطقه خوش آب و هوای راین در 80 کیلومتری جنوب شهر کرمان برگزار خواهد شد.
یادآورمی‌شود، حجت‌الاسلام سابقی‌نژاد در سال تحفیظی 92 در مدرسه شبانه روزی حضرت امیرالمؤمنین(ع) موفق به حفظ قرآن کریم شده است و سابقه دو دوره برگزاری طرح ملی رحله را در کارنامه خود دارد.
این حافظ قرآن هم اکنون مسئول بیت‌الاحزان در جنوب کرمان است و مدیریت و نظارت بر شعب بیت‌الاحزان در شهرستان‌های رودبار جنوب، عنبرآباد، قلعه گنج، منوجان و نودژ را به عهده دارد.
captcha