به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، صبح امروز مؤمنان هرمزگانی بعد از یک ماه روزهداری و دوری از خوردن و آشامیدن و محرمات از اولین ساعات با حضور در مصلاها و میادین اصلی شهر و در فضاهای روباز نماز عید فطر خود را به امامت ائمه جمعه و جماعات برگزار کرده و به شکرانه یک ماه حضور در ضیافت الهی و روزهداری به درگاه خداوند متعال سجده شکر آوردند.
نماز عید فطر امروز درسراسر استان هرمزگان و درگرمای طاقت
فرسا و رطوبت 95درصد باشکوه خاصی برگزار شد.
روزهداران شهرهای مختلف استان هرمزگان درحالی در نماز عید
فطر فرصت تطهیر و استغفار دوباره غنیمت شمردند که در برخی از شهرها بعد از نماز
جماعت صبح و خواندن ادعیههای مختلف و پرداخت زکات فطریه در ایستگاه های برپا شده
نماز عید سعید فطر را با شکوه هر چه تمامتر برگزار کردند تا در عید فطر پاداش
بندگی به درگاه الهی را دریافت کرده و از درگاه ربوی غفران و بخشش گناهان خود را
طلب کنند.
خطبای نماز عید فطر بندرعباس به امامت آیت الله نعیم آبادی، با محوریت وحدت و همگرایی امت اسلامی را برای از بین بردن تفرقهها و دشمنی ها درعالم اسلام یادآور شده و از دول اسلامی خواستند تا به میمنت این عید بزرگ بیش از گذشته به وحدت و انسجام فکر کنند تا زمینه دفع توطئهها دشمنان فراهم آید.