مرضیه سیسیپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، افزود: طی سه روز آینده رطوبت هوا به طور نسبی در هرمزگان کاهش خواهد یافت و شرایط دریا برای تردد در خلیج فارس و تنگه هرمز مساعد پیش بینی میشود اما مناطق شرقی دریای عمان در این مدت کمی متلاطم خواهد بود..
وی بیان کرد: در 24ساعت
گذشته حاجی آباد با 23 درجه سانتی گراد خنک ترین شهر ورودان و بستک با 46 درجه
سانتی گراد گرم ترین شهره در استان بودند.
کارشناس اداره کل هواشناسی
هرمزگان در پایان بیان کرد: کمینه و بیشینه دمای شهر بندرعباس نیز در این مدت بین
30 تا 39 درجه سانتی گراد خواهد رسید.