کد خبر: 3614637
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱

نام‌نویسی هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در هرمزگان آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌های هرمزگان از آغاز نام‌نویسی هفدهمین دوره عتبات دانشگاهیان در هرمزگان خبر داد و گفت: نام‌نویسی تا پنجشنبه 22 تیر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجت الاسلام عباس تقوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: ثبت نام دانشگاهیان در ۵ گروه، اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر، پسر و کارمندان دانشگاه ها است.

وی با بیان اینکه برای هر نفر وام یک و نیم میلیونی قرض الحسنه در نظر گرفته شده است، افزود: متقاضیان برای نام نویسی به وب سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir مراجعه کنند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه های هرمزگان قرعه کشی و اعلام نهایی اسامی را 24 تیرماه در سایت لبیک اعلام کرد و خاطر نشان کرد:  اعزام زائران در قالب 7 کاروان از نیمه مرداد آغازمی شود و 10 آبان پایان می یابد.

captcha