هشتم شوال سندی دیگر از اسلام‌ستیزی وهابیون است
کد خبر: 3614922
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
حجت‌الاسلام ستوده:

هشتم شوال سندی دیگر از اسلام‌ستیزی وهابیون است

گروه سیاسی: مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: تخریب قبرستان بقیع، سند تاریخی دیگری از جنایات جریان تکفیری وهابی است.

حجت‌الاسلام ستوده مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور مطهر ائمه بقیع در سخنانی، به فضیلت قبرستان بقیع اشاره کرد و افزود: در فضیلت این مکان شریف روایات متعددی از رسول خدا(ص) نقل گردیده که از جمله آنها اینکه: پیامبراکرم فرمود: «یحشرمن هذه المقبره سبعون ألفاً یدخلون الجنة بغیر حساب و کأنّ وجوههم القمر لیلة البدر» از بقیع 70هزار نفر که صورتشان مانند ماه شب چهارده است محشور خواهند شد و بدون حساب وارد بهشت خواهند گردید. ایشان گاهی شبها و گاهی روزها در بقیع حضورمی یافتند و برای اهل بقیع دعا و طلب مغفرت می کردند و می فرمودند که من ازطرف خدای خود مامور هستم که برای اینان دعا کنم.
وی افزود: مذهب بر حق شیعه دوازده امامی، در طول زمان خصوصاً در این اعصار اخیر مورد هجمه بد خواهان و کج اندیشانی است که یا بخاطر جهل ونادانی با این فرقه. ناجیه به ستیز برخاسته اند و یا دست دشمنی وستیزه جویی آنان از آستین هوی پرستی وعناد بیرون آمده بر گرده مذهب اهل بیت چنگ زده خواهان زوال و نابودی آن است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بر بصیرت دینی و آگاهی سیاسی تاکید کرد و افزود: اینکه پشت مذهب شیعه به عنایات باریتعالی و الطاف مخصوصه آقا امام زمان(عج) گرم و استوار است ، دلیل نمی شود که ما شیعیان از شناخت آیین و کیش خود کوتاهی کرده احیاناً در وادی ضلالت و گمراهی افتاده آنچه در کف داشته ایم به باد نیستی و فنا بسپاریم، آنگاه انگشت حسرت و ندامت به دندان برگیریم و به گذشته پرافتخار خود غبطه خوریم، چرا که در این وادی وانفسا که تمام جهان خواران و احزاب شیاطین انس و جن دست در دست یکدیگر نهاده اند نیاز مبرم به یک جهش علمی وعملی فراگیر شیعیان احساس می‌شود تا در دریای طوفانی حوادث و بلایا چنگ در کشتی هدایت آویخته، سوار بر آن خود را به ساحل رستگاری و نجات رهنمون گردند.
وی افزود: پاره ای از حملات و ترفندهایی که در چند قرن اخیرعلیه شیعه راه اندازی شده و با لباس اسلام پیش آمده شبهات و بلایایی است که گروه منحرف و مضلّ وهابیت، سردمدارآن می باشندکه با برداشتی نادرست از دین و دیانت چهره ای کریه از اسلام به نظاره می گذارند واز طرفی دیگر مخالفان این ایده را مشرک و مهدورالدم می خوانند.
حجت‌الاسلام ستوده خاطر نشان کرد: از جمله اشتباهاتی که وهابیون مرتکب شده اند در مورد تبرک و زیارت قبور مسلمانان بالعموم و قبور ائمه اطهار (ع) بالخصوص است و با توجیهات صوری و کم مایه به چه فجایعی که دست نیازیده اند؟!در این راستا به تخریب قبور ائمه بقیع پرداختند و قصد ویرانی دیگر حرمهای شریف را داشتند که با ممانعت فرق دیگر مسلمانان بدان موفق نشده اند.
captcha