کد خبر: 3615337
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷

پیام تبریک آیت الله سعیدی در پی آزادسازی موصل

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه قم، با صدور پیامی، آزادی موصل را به علما و مرجعیت شیعه، اعتاب مقدس معصومین(ع)، مردم و دولت عراق تبریک گفت.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، آیت الله سید‌محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام جمعه قم، با صدور پیامی، آزادی موصل را به علما و مرجعیت شیعه، اعتاب مقدس معصومین(ع)، مردم و دولت عراق تبریک گفت، متن این پیام به این شرح است:
«آزادسازی موصل از حضور منحوس فرزندان نامشروع وهابیت و استکبار جهانی در ایامی که محبان اهل بیت علیهم السلام در سراسر گیتی داغدار جسارت وهابیت به قبور مطهر ائمه معصومین علیهم السلام مدفون در بقیع هستند، نوید بخش نابودی این فرقه ضاله گردید. داعش، میوه شجره خبیث وهابیت، سه سال بالاترین جنایت ها و ظلم ها را علیه مردم زجرکشیده عراق روا داشت و بیداری علما و مرجعیت شیعه در این کشور، خیل عظیم نیروهای مردمی را در کنار ارتش و دولت عراق بسیج کرد و سرانجام با ایثار و ریخته شدن خون بهترین فرزندان عراق، امروز شاهد آزادسازی کامل موصل هستیم.
بنده این پیروزی را به علما و مرجعیت شیعه، ملت، دولت، ارتش و اعتاب مقدس معصومین علیهم السلام عراق تبریک می گویم و امیدوارم خداوند متعال پیروزی های مسلمانان را در مسیر نابودی کامل این تفکر خطرناک افراطی فراهم آورد.
سید‌محمد سعیدی»

captcha