کد خبر: 3618268
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

دختران سعودی برای نخستین‌بار ورزش می‌کنند!

دولت سعودی برای اولین بار به دختران دانش آموز که تاکنون از ورزش کردن در مدارس محروم بودند، اجازه داد تا از سال تحصیلی آینده ورزش کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از العالم، وزارت آموزش عربستان در بیانیه ای اعلام کرد: اجرای برنامه تربیت بدنی مدارس دخترانه از سال تحصیلی پیش رو آغاز می شود. ماه سپتامبر آغاز سال تحصیلی در عربستان به شمار می رود.
این بیانیه افزود: برنامه تربیت بدنی در راستای اهداف طرح "چشم انداز 2030" عربستان است.
براساس این بیانیه، سالن های ورزشی در مدارس دخترانه ساخته و نیروی انسانی مورد نیاز نیز تامین خواهد شد.
captcha