به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، حجتالاسلام علی اکبر انصاری راد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه ستاد صادقیه استان هرمزگان بیان کرد: در این جلسه مصوب شد که هیئات مذهبی و کانون مداحان مراسم عزاداری را با هماهنگی این اداره کل در سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع)، با حضور سخنوران برجسته و مداحان در سراسر استان بهویژه شهرستان بندرعباس از محل پارک شهید دباغیان تا امامزاده سیدمظفر(ع) به صورت دسته روی برگزار میکنند.
وی سیاست گذاری و ترسیم خط و مشی ها و نظارت بر هرچه بهتر
برگزاری این گونه فعالیتها را از وظایف ستاد صادقیه دانست و گفت: واسپاری امور دینی
و فرهنگی به خود مردم در عرصه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و قرآنی سیاست کلی است
و نقش این ستاد هدایت برنامه ها و نظارت و حمایت از آن است.
حجتالاسلام انصاری راد گفت: هیئات مذهبی، هیات امنای
مساجد و مداحان شهرستان با برنامه ریزی مناسب نیز سعی کنند در جهت ساماندهی ستاد
اقدامات لازم را به عمل آورند.