کد خبر: 3619735
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶

نمایشگاه شمیم عفت در میناب افتتاح شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان میناب با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب افتتاح شد و مورد بازدید خانواده‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، رضا اوژند شب گذشته در جمع خبرنگاران، افزود: با توجه به فرا رسیدن  هفته حجاب و عفاف و لزوم توجه به مسئله  حجاب و نهادینه کردن آن در جامعه برای جلوگیری از آسیب زدن به کانون گرم خانواده، برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی و نمایشگاهی با حضور کارشناسان مسائل خانواده در مراکز فرهنگی و کانون های فرهنگی مساجد شهرستان میناب برگزار گردید.

کانون فرهنگی مسجد علی ابن الحسین(ع) روستای باغملک بعنوان کانون تخصصی عفاف و حجاب در کنار برنامه های فرهنگی و آموزشی  نمایشگاهی از ارائه محصولات فرهنگی شامل عکس و تصویر، غرفه کودک، ایستگاه نقاشی کودک، عرضه محصولات فرهنگی و کتاب با موضوع حجاب، آتلیه عکس کودک، غرفه مد و لباس، غرفه عرضه لوازم تحریر با تصویر مرتبط با حجاب و عفاف،  نمایش فیلم، مسابقات کتابخوانی، کارگاه آموزشی برای خانواده ها برگزار شد.

وی اضافه کرد: از برنامه های دیگر این هفته اجرای نمایش خیابانی با موضوع حجاب در محلات و اجرای جداگانه همایش حجاب و عفاف و برنامه های آموزشی در شهر تیرور ، در مرکز بخش بندزرک و روستای زهوکی در بخش سندرک و روستای چراغ آباد بخش توکهور و هشتبندی و همچنین تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف در این مراسم های از دیگر برنامه های این هفته است .

captcha