به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا، نبأ بانو احمدی و یاران مهربانش رنگ و بویی از مهر را به بخشهای ارغوانکگهریزک هدیه کردند.
این نیکاندیش که سالهاست با مهرورزی به سالمندان و معلولان و با رفع نیازهای مختلفشان این مرکز را مورد حمایت خود قرار میدهند، این بار ضمن دیدار و دلجویی، در تمامی اتاقهای مجموعه ارغوان، پردههای زیبایی را تهیه، تدارک و نصب کردند.
تنها عایدی نیکوکاران در مسیر این مهرورزیها و دیدارهای پر خیر و برکت، تبسمی است که بر لبان مددجویان کهریزک مینشیند.
مینا جعفری