کد خبر: 3619805
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

ديدار پرمهر ساکنان جمهوری از كهريزک

کانون خبرنگاران نبأ: خیرین و نیک‌اندیشان کوی جمهوری از بخش‌های مختلف آسايشگاه خیریه کهریزک یازدید كردند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ به نقل از روابط عمومي مؤسسه خيريه كهريزک، نیکوکارانی که طی سال‌های متوالی با مراجعه به دفتر نمایندگی کهریزک در خیابان جمهوری مددجویان این مرکز را مورد حمایت خود قرار می‌دهند، این‌بار به رسم دلجویی به کهریزک آمدند.
اين عزيزان با اداي احترام و فاتحه بر مزار حكيم‌زاده، بنيانگذار آسايشگاه خيريه كهريزک، نيت خداگونه اين انسان نوع‌دوست را در اسكان انسان‌هاي درمانده و بي‌خانمان، اقدامي روحاني و بزرگ برشمردند و در ادامه اين ديدار، ‌از بخش‌هاي توانبخشي و كارگاه‌هاي آموزشي، فيزيوتراپي، بخش مردان سالمند، ‌بخش بيماران ام اس، ورزشگاه پوريای ولی، واحد تغذیه بازدید كردند.
در همین رابطه نكات تخصصي و متفاوتي نیز در خصوص روند پذیرش، نگهداری، آموزش و توانبخشي مددجويان مطرح شد كه با ديدار از بخش‌هاي مرتبط و گفت‌وگو با مسئولان مورد نظر مطالب قابل توجهي بيان و بررسي شد.
در اين دیدار به ياد ماندني لبخند پدران و مادران سالمندی كه روزي با مهر و محبت، كاشانه‌اي را گرم می‌كردند و حلقه وصل خانواده‌ای بودند، بس تماشایی بود.
مینا جعفری
captcha