مسعود رحمتی، مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتوگو با
خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به اهمیت کمپینهای فرهنگی و مذهبی در تبیین مفاهیم دینی در جامعه گفت: بعد از انجام موفق کمپین سبک زندگی قرآنی در ماه مبارک رمضان بر آن شدیم تا این طرح را در قالب کمپینهای مذهبی و مناسبتی دیگر نیز ادامه دهیم؛ از این رو با توجه به تشکیل ستاد مشترک دهه کرامت و همراهی و همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران و آستان مقدس حضرت معصومه(س) فعالیت جدیدی برای اکران طرحهای مذهبی و فرهنگی به مناسبت دهه کرامت شکل گرفت.
وی با اشاره به موضوع کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«# شاد باشیم»، افزود: این کمپین با هدف تبلیغات به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه(س)، ولادت حضرت رضا(ع) و همچنین بزرگداشت شاهچراغ برگزار خواهد شد و تا پایان این دهه نیز ادامه دارد.
رحمتی با بیان اینکه طرحهای کمپین دهه کرامت همزمان با دهه کرامت علاوه بر تهران در سراسر کشور اکران خواهند شد، ادامه داد: برای برگزاری این کمپین بیش از هزار روایت مورد بررسی سندی و روایتی قرار گرفته است، که از بین این تعداد، روایاتی که نزدیکی بیشتری با خانوادههای امروزی و زندگی مدرن داشتهاند انتخاب شده و در قالب طرحهای گرافیکی و کاریکاتور در سازهای تبلیغی اکران خواهند شد.
مدیر کل روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه، با هدف بالابردن جذابیت آثار، برداشتهایی را از کلام امام رضا(ع)، وارد این آثار هنری شدهاست، تصریح کرد: این کار به علت استفاده بیشتر و برقراری ارتباط راحتتر با بیانات امام رضا(ع) انجام شده است تا در نهایت جامعه امروز بتواند بهترین استفاده را از این آثار هنری ببرد.
وی گفت: موفقیتی که در برگزاری این کمپینها دیده میشود بهعلت همافزایی سازمانها و دستگاههای فرهنگی کشور است؛ همین موارد باعث خواهد شد از موازی کاری و اسراف در هزینههای فعالیتهای فرهنگی و مذهبی به حد چشمگیری کاسته شود.
به گزارش ایکنا، کمپین تبلیغاتی دهه کرامت با عنوان«# شاد باشیم » همزمان با دهه کرامت و به همت سازمان زیباسازی شهر تهران وبا همکاری سازمان اوقاف و امورخیریه و آستان مقدس حضرت معصومه(س) در سراسر کشور اکران خواهد شد.