تأکید بر آموزش قرآن برای کودکان قبل از دبستان
کد خبر: 3621847
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
امیدی بیان کرد:

تأکید بر آموزش قرآن برای کودکان قبل از دبستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه قرآن و عترت بشری در شهرکرد با تأکید بر اهمیت آموزش قرآن به کودکان قبل از دبستان، گفت: اکثر قرآن آموزان این موسسه را کودکان قبل از دبستان تشکیل داده‌اند.

زهره امیدی، مدیر موسسه قرآن و عترت بشری در شهرکرد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه کلاس‌های حفظ به دو صورت موقتی و دائمی در موسسه قرآن و عترت بشری برگزار می‌شود اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در کلاس‌های دائمی حافظ 4 جز از قرآن هستند.
امیدی بابیان اینکه افراد شرکت‌کننده در کلاس‌های موقت حفظ قرآن جز 30 را حفظ می‌کنند افزود: کلاس‌های حفظ در سه مقطع کودکان قبل از دبستان، کودکان دبستانی و کودکان از 10 سال به بالا به‌صورت اختصاصی برگزار می‌شود.
وی با تأکید بر اهمیت آموزش قرآن به کودکان قبل از دبستان، گفت: اکثر قرآن آموزان این موسسه را کودکان قبل از دبستان تشکیل داده‌اند.
مدیر موسسه قرآن و عترت بشری شهرکرد برگزاری مراسم جز خوانی قرآن کریم در ماه رمضان را از دیگر برنامه‌های این موسسه دانست و تصریح کرد: کلاس‌های آموزش مفاهیم قرآنی و روخوانی و روان‌خوانی از کلاس‌های برنامه‌ریزی‌شده برای بزرگ‌سالان است.
وی با تأکید بر اینکه موسسه قرآن و عترت بشری در سال 93 مجری برگزاری مسابقات قرآن سازمان ورزش و جوانان استان بوده است خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه رشته حفظ، تفسیر قرآن و مفاهیم قرآن برگزار شد.
امیدی عنوان کرد: برگزاری جشنواره استانی حفظ سوره نبأ و نازعات از شاخص‌ترین فعالیت‌های موسسه قرآن و عترت بشری شهرکرد است.

captcha