معرفی برنامه‌های «دهه کرامت» مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س)
کد خبر: 3622524
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶

معرفی برنامه‌های «دهه کرامت» مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل، مجموعه برنامه‌هایی را برای دهه کرامت در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت، مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) برنامه‌های متنوعی را از سوم تا 13 مردادماه تعیین کرده است که ذیل به آنان اشاره می‌شود.

روز سه‌شنبه 3 مردادماه، همزمان با روز میلاد، جشن روز دختر توسط نونهالان و نوجوانان با اجرای برنامه‌هایی مانند قرائت قرآن، زیارتنامه حضرت معصومه(س)، دکلمه، قرعه‌کشی اسامی معصومه، احکام، سرود، نمایشنامه و سخنرانی با حضور قربانی، کارشناس بهداشت و روان برگزار می‌شود.

این مرکز در روز چهارشنبه، 4 مردادماه، نشست گفتمان دینی با موضوع بیان فضایل حضرت معصومه(س) را در جمع قرآن‌آموزان و مؤسسه قرآن و عترت مرکز و پایگاه آموزشی هاشمیه برپا می‌کند.

اجرای تفسیر ترتیبی قرآن‌ کریم و آموزش حجاب فاطمی به نوجوانان از سری کارگاه‌های عملی حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه تبیین الگوهای رفتاری ائمه(ع) و بزرگان دین به ویژه حضرت معصومه(س) ویژه مسئولان مرکز از دیگر برنامه‌هایی است که روزهای پنجم و ششم مردادماه برگزار می‌شود.

بیان زندگی حضرت احمد بن موسی شاه چراغ(ع) در پایگاه‌های آموزشی قرآن‌ با محوریت تجلیل از امامزادگان، بیان و معرفی الگوهای دینی به عموم در قالب معارف و گفتمان دینی در پایگاه‌های آموزشی قرآن، برگزاری دومین کارگاه حجاب و عفاف ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) ویژه عموم، روزنگار وقایع ملی و اسلامی شناساندن حجاب عملی به نونهالان با قالبی کودکانه، تفسیر ترتیبی قرآن‌‌ کریم و بیان ائمه(ع) در فضای مجازی، جشن میلاد حضرت ثامن‌الحجج(ع) و برپایی کارگاه «حجاب و عفاف» با موضوع کرامات رضوی از دیگر برنامه‌های این مرکز است.

captcha