تمدید مهلت عضویت در صندوق قرض‌الحسنه جمعیت قرآنی استان تهران
کد خبر: 3622731
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰

تمدید مهلت عضویت در صندوق قرض‌الحسنه جمعیت قرآنی استان تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهلت عضویت در صندوق قرض‌الحسنه جمعیت قرآنی استان تهران تا پایان شهریورماه تمدید شد.

محمدرضا پورمعین، رئیس جمعیت قرآنی استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: زمان عضویت در صندوق قرض‌الحسنه ویژه اعضای این جمعیت تا پایان شهریورماه تمدید شد.
وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود 100 نفر در این صندوق ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: دیگر اعضا نیز تا پایان شهریورماه فرصت دارند تا با افتتاح حساب در صورت تمایل و علاقه‌مندی به عضویت این صندوق در آیند.
پورمعین اضافه کرد: این صندوق، صندوقی حمایتی است که با یکی از بانک‌های عامل پس از جمع‌آوری سرمایه اعضا صحبت شده است که در صورت رسیدن به سقف مورد نیاز، صندوق مورد حمایت بانک عامل قرار گیرد اما در صورتی که عدم کسب حد نصاب لازم، این امر محقق نمی‌شود و عملا صندوق راه‌اندازی نمی‌شود.
رئیس جمعیت قرآنی استان تهران عنوان کرد: ایده راه‌اندازی این صندوق به منظور مساعدت و کمک به اعضای جمعیت قرآنی و وام‌دهی در حوزه‌های مختلف مالی شکل گرفت که در صورت تمایل اعضای این صندوق باید ماهیانه مبلغی را به عنوان حق عضویت پرداخت کنند.
یادآور می‌شود، محمدرضا پورمعین به‌عنوان رئیس و سیدوحید مرتضوی، یوسف افراش، محمدرضا خرمیان، محمدمهدی بحرالعلوم، اکبری، بهمن جاهی، طاهری، حوریه عقبایی، نجفی و پورایوانی به‌عنوان اعضای هیئت مدیره و محسن بادپا و میرزایی به‌عنوان بازرسان این شورا هستند.
همچنین دفتر جمعیت قرآنی استان تهران در خیابان کارگر جنوبی، خیابان شهید نظری، کوچه بختیاری، پلاک ۱ واقع شده است.
captcha