به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآنی(ایکنا) از یزد، کاروان زیر سایه خورشید با حضور 10 نفر از خدام حرم رضوی، سه نفر روحانی و یک نفر به عنوان مدیر کاروان در فرودگاه یزد مورد استقبال تعدادی از خدام امامزاده سید جعفر(ع)، مسئول کانون جوانان رضوی، نماینده آستان قدس در یزد و جمعی از مردم یزد، قرار گرفت.
در این استقبال، خدام امامزاده سید جعفر(ع) با اهدای گل و قرائت اشعاری در مدح امام هشتم(ع) به سفیران این امام در یزد خوشآمد گفتند و عرض ارادت کردند.
کاروان زیرسایه خورشید برای دهمین سال متوالی است که در دهه کرامت در این استان حاضر و با حضور در مناطق، مراکز مختلف و جشنهای گسترده، امکان زیارت از راه دور را برای محبان و شیفتگان امام رضا(ع) فراهم میکنند.