مراسم یادبود «شهدای عملیات مرصاد» از سوی مؤسسه بین‌الحرمین برگزار شد
کد خبر: 3624438
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱

مراسم یادبود «شهدای عملیات مرصاد» از سوی مؤسسه بین‌الحرمین برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم یادبود شهدای عملیات مرصاد با حضور جمعی از فراگیران و دانشجویان مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مراسم یادبود شهدای عملیات مرصاد به همراه محفل قرآنی با حضور فراگیران و دانشجویان مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که به همت مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت بین‌الحرمین شاهرود و با همکاری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت استان سمنان برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین عرفانی در این مراسم گفت: عملیات مرصاد به عنوان برگ زرینی در دفاع مقدس، گواهی بر ایثارگری مقاومت مردم شریف ایران اسلامی است، زیرا خیال باطل منافقان برای اشغال میهن عزیزمان با تلاش نیروهای نظامی و بسیج مردمی هیچگاه به انجام نرسیده است چرا که منافقان کوردل، شکست سختی را از نیروهای رزمنده ایران اسلامی خورده‌اند.

مراسم یادبود شهدای عملیات مرصاد به مدت دو روز و از تاریخ 5 مرداد‌ماه تا 6 همین ماه از ساعت 21 همراه با روایت‌گری و خاطره‌گویی رزمندگان دفاع مقدس و پخش کلیپ‌های دوران دفاع مقدس در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین برگزار شد.

پنجم مرداد سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است و استان سمنان در این عملیات غرور آفرین ‪ ۶۸شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، در عملیات مرصاد رزمندگان تیپ 12 قائم آل‌محمد(ص) استان سمنان نقش بسزایی داشته و شهرستان شاهرود در این عملیات شهدای فراوانی را تقدیم کرده است که در این مراسم یادبود، یاد و خاطره این عزیزان زنده شد.

captcha