علیرضا محمدی، مسئول امور فرهنگی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: جشن بزرگ زیر سایه خورشید با حضور کاروان خادمان حرم منور رضوی در سالن اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: این مراسم با حضور معاونین، کارکنان، جامعه هدف و تعدادی از مددجویان و مدیران مهدهای کودک زیر نظر بهزیستی استان انجام شد.
محمدی اظهار کرد: امسال دومین سال برگزاری جشن زیر سایه خورشید باحضور خدام حرم منور رضوی در بهزیستی استان کرمانشاه است.

یادآور میشود، جشن بزرگ زیر سایه خورشید در بهزیستی کرمانشاه با ویژه برنامههای مختلفی چون قرائت صلوات خاصه امامرضا(ع)، سخنرانی و مداحی خادمان حرم مطهر رضوی همراه بود.
این برنامه بههمت امور فرهنگی ادارهکل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.
