کد خبر: 3625315
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰

همایش «تجلیل از خیرین سلامت» در یزد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: اولین همایش «تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان شهید صدوقی» با حضور خدام حرم رضوی‌(ع)، مسئولان استانی، روسای ادارات و خیران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از یزد، محمد زارع زاده، مدیر بیمارستان شهید صدوقی یزد اظهار کرد: اولین همایش «تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان شهید صدوقی» با حضور خدام حرم رضوی (ع)، مسئولان استانی، روسای ادارات و خیران برگزار می‌شود.
وی افزود: در این همایش، 15 خیر سرآمد مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی تجلیل می شوند. زارع زارع زاده ادامه داد: در مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی با 97 هزار مترمربع زیربنا، بیش از 10 بخش خیرساز شامل بیمارستان کودکان مسعودی، خون و آنکولوژی، پژوهشکده طب سنتی، اورژانس، جراحی قلب، پیوند، پلی کلینیک تخصصی و فوق تخصصی، پژوهشکده ناباروری مورد بهره برداری قرار گرفته یا در حال احداث است.
وی یادآور شد: اولین همایش تجلیل از خیرین سلامت بیمارستان شهید صدوقی یزد روز پنجشنبه 12 مردادماه در سالن همایش های دکتر جوادی بیمارستان از ساعت 9 تا  11 صبح برگزار می شود.

captcha