رصد مسابقات سراسری قرآن در «رصد»
کد خبر: 3627008
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

رصد مسابقات سراسری قرآن در «رصد»

گروه فعالیت‌های قرآنی: برنامه «رصد» ویژه تحلیل و بررسی مسابقات سراسری قرآن کریم به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، همزمان با نزدیک شدن به آغاز چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر ارومیه، ویژه برنامه «رصد» با محوریت تحلیل و بررسی این مسابقات به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما خواهد رفت.
بر اساس این گزارش، این ویژه برنامه شامل دو بخش است که در بخش نخست مروری بر تاریخچه سی و نه دوره گذشته این مسابقات که برای اولین بار در سال 1360 و در ایام دفاع مقدس آغاز شد، می‌پردازد  و بخش دوم نیز مرور مسابقات پیش رو است که در حال حاضر سطوح استانی خود را پشت سر گذاشته و نتایج آن نیز در برخی از استان‌ها مشخص گردیده است. این ویژه برنامه قرار است شنبه‌ها و با اجرای محمدرضا پورمعین از ساعت 22 به صورت زنده از این شبکه قرآنی پخش شود.
«رصد» در اولین قسمت خود که امشب 14 مرداد به روی آنتن خواهد رفت، در بخش بررسی تاریخچه مسابقات میزبان استاد سید محسن موسوی بلده است و گفت‌وگویی تلفنی با مهدی چمران، از مسئولان اسبق برگزارکننده مسابقات انجام می‌گردد.
همچنین در بخش دوم برنامه که مروری بر مسابقات پیش رو است، با تنی چند از مدیران کل اوقاف برخی از استان‌ها از جمله آذربایجان غربی و گلستان که نتایج مسابقات سطح استانی آن‌ها مشخص شده است، گفت‌وگو صورت خواهد گرفت.
«رصد» کاری از گروه اطلاع‌رسانی شبکه قرآن و معارف سیما است که ضمن پخش در روزهای زوج، شنبه‌ها به صورت ویژه به تحلیل و بررسی مسابقات سراسری قرآن کریم می‌پردازد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۵/۱۷ - ۱۰:۳۰
0
0
رصد مسابقات در بهتر برگزاری آنها تاثیرات خوبی به همراه دارد
captcha