کد خبر: 3627494
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

برگزاری سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» ویژه طلاب یزدی

گروه اجتماعی: سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» ویژه طلاب خواهر صبح امروز در مدرسه علمیه معصومیه (س) یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سمینار آموزش مدیریت مصرف برق ویژه طلاب خواهر صبح امروز با حضور محمدرضا صحتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، محمد میرشمس مدیر دفتر مدیریت مصرف برق، علیرضا باقری مسئول روابط عمومی این شرکت و همچنین جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه معصومیه س یزد برگزار شد.
برگزاری سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» در مدرسه علمیه معصومیه یزد
برگزاری سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» در مدرسه علمیه معصومیه یزد
برگزاری سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» در مدرسه علمیه معصومیه یزد
برگزاری سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» در مدرسه علمیه معصومیه یزد
برگزاری سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» در مدرسه علمیه معصومیه یزد
برگزاری سمینار «آموزش مدیریت مصرف برق» در مدرسه علمیه معصومیه یزد
captcha