خبرنگار وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش است
کد خبر: 3628035
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
حجت‌الاسلام قیامی:

خبرنگار وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش است

گروه فرهنگی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: خبرنگار، وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش است و آگاهی بخشی، گسترش فرهنگ، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران و اصحاب قلم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام اکبرقیامی، مدیرکل اوقاف استان اردبیل طی پیامی، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری جمهوری اسلامی٬ فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران استان تبریک و تهنیت گفت.
 متن این پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
17 مرداد روز خبرنگار، روز پاسداشت یاد و نام و خاطره شهید محمود صارمی و دیگر شهدای جانفشان عرصه خبر و اطلاع رسانی متعهدانه است.
در جامعه اسلامی و علوی ما حرفه ارزشمند خبرنگاری از جایگاه ویژه و ارزشمندی برخوردار است و شان و منزلت خبرنگاران عرصه اطلاع رسانی بدان جهت والاست که در جهت ارائه خدمت به مردم و آگاهی بخشیدن به آنان تمامی سعی و همت خویش را بکار می بندند و آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند. 
خبرنگار، وجدان بیدار جامعه و روشنی بخش راه و رسم زمانه خویش است و آگاهی بخشی، گسترش فرهنگ، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران و اصحاب قلم است.
عشق، امید و آرمان‌های تعالی بخش یک ملت، سرخط های خبری روزانه خبرنگاران و راویان حقیقتی است که برای پیشرفت و تعالی ایران عزیز، پویا و بانشاط از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
 اداره کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار این روز را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی ، تاثیر گذاران و سخت کوشان رسانه وهمه ميراث داران حقيقي قلم و آگاهي که خالصانه و براساس وظيفه الهي و انساني خويش با سعه صدر و فروتنی در جهت امید بخشی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه فعالیت می کنند تبریک گفته و از خداوند منان مسئلت دارد که در انجام رسالت خطیر خبرنگاری که همان امانت داری و صداقت است بیش ازپیش موفق و موید باشند.
captcha