درخشش قرآن‌آموز دارالقرآن حسین بن علی(ع) در مسابقات دانش‌آموزی
کد خبر: 3628860
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

درخشش قرآن‌آموز دارالقرآن حسین بن علی(ع) در مسابقات دانش‌آموزی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: قرآن‌آموز دارالقرآن حسین بن علی(ع) در مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌آموزی موفق به کسب رتبه برتر شد.

عادل مهدوی، مدیر دارالقرآن حسین بن علی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: دارالقرآن حسین بن علی (ع) تبریز در راستای تربیت قرآن آموزان نوجوان در حوزه قرائت، به ارائه آموزش‌های تخصصی با محوریت سبک اساتید برجسته مانند منشاوی، عبدالباسط و مصطفی اسماعیل پرداخته است.

وی ادامه داد: دارالقرآن در این مدت موفق به تربیت قاریان نوجوان بسیاری شده که ماحصل آن، کسب افتخارات از سوی قرآن‌آموزان در مسابقات سراسری قرآن است.

مهدوی افزود: در این راستا، روز گذشته 18 مرداد ماه، مراسم اختتامیه مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش‌آموزی با حضور شرکت‌کنندگان در مشهد مقدس به همت آموزش و پرورش برگزار شد که در میان اسامی برگزیده، سید رضا ساداتی قاری نوجوان از شهرستان هریس استان تبریز موفق به کسب مقام دوم در رشته قرائت تحقیق شد.

وی بیان کرد: سید رضا ساداتی، حدود یک‌سال و نیم در طرح استعدادهای درخشان قرآنی استان و دارالقرآن حسین بن علی (ع) تبریز مشغول به آموزش تخصصی قرائت قرآن‌کریم است.

مدیر دارالقرآن در پایان خاطر نشان کرد: دارالقرآن حسین بن علی(ع)، این موفقیت را به ایشان و خانواده محترمشان و به خصوص اساتید مجرب وی و جامعه قرآنی استان تبریک می‌گویم.
//////درخشش قرآن‌آموز دارالقرآن حسین بن علی(ع) در مسابقات دانش‌آموزی
captcha