برگزاری پنجمین یادمان 10 شهید رسانه‌ای در کرمان
کد خبر: 3629029
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

برگزاری پنجمین یادمان 10 شهید رسانه‌ای در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد: به همت سازمان بسیج رسانه استان کرمان، پنجمین یادمان 10 شهید رسانه‌ای استان کرمان دیروز پنج‌شنبه، 19 مرداد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، سیدابراهیم یزدی‌نژاد، مسؤول بسیج رسانه استان کرمان در مراسم آیین پنجمین یادمان 10 شهید رسانه‌ای استان در محل گلزار شهدای شهر کرمان شهید محمد طایی را نخستین شهید رسانه‌ای استان دانست و گفت: محمد طایی دوران قبل از انقلاب در کانادا تحصیل و همزمان با آن با رژیم پهلوی مبارزه می‌کرد.
وی افزود: این شهید بزرگوار بعد از پیروزی انقلاب تحصیل را رها کرده و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مسؤول روابط عمومی مشغول به کار شد و بعد از آن به جبهه و جنگ با رژیم بعث پرداخته و در نهایت در کمال مظلومیت به شهادت رسید.
یزدی‌نژاد به سابقه شهید طایی در روزنامه‌نگاری پرداخت و گفت: اواخر سال ۵۸ و اوایل ۵۹ نشریه جهاد را در کرمان منتشر کرد که نخستین نشریه استان کرمان بود، ۲۰ شماره از این روزنامه منتشر شد اما بعد از شهادت شهید طایی متوقف شد.
مسؤول بسیج رسانه استان کرمان اظهارکرد: ما نباید از مسیر شهدا و خط مستقیم آنها جدا شویم چراکه شهدا نورانی‌ترین راه را برای ما مشخص کرده‌اند.
منبع: بسیج رسانه استان کرمان
captcha