نهادینه کردن فعالیت‌های قرآنی نیازمند تعامل دستگاه‌های فرهنگی است
کد خبر: 3629297
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
جلالی:

نهادینه کردن فعالیت‌های قرآنی نیازمند تعامل دستگاه‌های فرهنگی است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در دیدار با مدیرکل ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نهادینه کردن فعالیت‌های قرآنی، نیازمند همراهی و تعامل نظام‌مند همه دستگاه‌های فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز شنبه، 21 مرداد در دیدار با محمد رضا علیزاده مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان در پنجمین نشست کمیته استانی اجرا و نظارت بر تشکیل مجمع عمومی مشترک اتحادیه‌های قرآنی استان کرمان، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات زیاد درباره ترویج فرهنگ قرآنی و فعالیت‌های خوب این نهاد فرهنگی در کرمان گفت: فعالیت‌های قرآنی، نیازمند همراهی و تعامل نظام‌مند همه دستگاه‌های فرهنگی است.
وی عملکرد مؤسسات قرآنی در استان را خوب ارزیابی کرد و افزود: امور قرآنی استان کرمان نیازمند سازو کارهای نظامند است تا آنچه حق قرآن است ادا شود.
حجت‌الاسلام جلالی در ادامه عملکرد موفق مؤسسات قرآنی را سبب ترویج فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان و نوجوان عنوان کرد و گفت: مؤسسات قرآنی می‌توانند به شناسایی نخبگان قرآنی در مناطق شهری و روستایی کمک کنند.
منبع: سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان
captcha