ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر موجب نهادینه شدن اخلاق حسنه در جامعه می‌شود
کد خبر: 3629569
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر موجب نهادینه شدن اخلاق حسنه در جامعه می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس آموزش و پرورش کلاترزان در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر منطقه گفت:ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر ، منجر به نهادینه شدن اخلاق حسنه در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان به نقل از کلاترزان، شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور بخشدار، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، رئیس آموزش و پرورش، مسئولان نهادها و ارگان‌های نظامی و انتظامی و ائمه جمعه و جماعات روستاهای سطح منطقه در بخشداری شهر شویشه برگزار گردید.

ناصر شفیعی، رئیس آموزش و پرورش کلاترزان ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را منجر به نهادینه شدن اخلاق حسنه در جامعه دانست و در این میان به تلاش های مدیران و مربیان پرورشی در مدارس سطح منطقه در آگاهی بخشی به دانش آموزان اشاره داشت.

وی با اشاره به اجرای طرح های متنوع آموزشی و پرورشی در آموزش و پرورش، رشد شاخص های مدنظر را در سایه پرورش اخلاق در دانش آموزان و نسل آینده‌ساز دانست و  همکاری های امامان جمعه را نیز خاطر نشان شد که می‌تواند در پیوند مدیران و اولیای دانش‌آموزان بسیار تأثیرگذار باشد.

شفیعی عنوان کرد: توجه به مباحث امر به معروف و نهی از منکر یکی از ارکان اصلی نهادینه شدن ارزش های اجتماعی و اخلاق در جامعه است و همه باید برای توسعه فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم.

یادآور می شود؛ در ادامه این جلسه بخشدار، امامان جمعه و جماعات، مدیران و تعدادی از حاضران در جلسه به بیان دیدگاه های خود و همچنین ارائه راه حل های کاربردی در خصوص اجرای هرچه بهتر برنامه های شورای امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

captcha