افتتاح نخستین مرکز جامع خدمات قضایی در کرمان
کد خبر: 3630997
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
موحد اعلام کرد:

افتتاح نخستین مرکز جامع خدمات قضایی در کرمان

گروه اجتماعی: با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان نخستین مرکز جامع خدمات قضائی استان کرمان در راستای ارائه خدمات قضایی به شهروندان این استان در دادسرای عمومی وانقلاب کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان دیروز سه‌شنبه، 24 مرداد در مراسم افتتاح این مرکز گفت: باتوجه به اتلاف وقت ارباب‌رجوع در دریافت خدمات اولیه قضایی و پراکندگی واحدهای ارائه کننده خدمات در مکان‌های مختلف، با ارائه یک طرح کارشناسی این واحد راه‌اندازی شده است.
وی افزود: در این مرکز با استقرار واحدهای عریضه‌نویسی، ثبت ابلاغ الکترونیک «ثنا»، ارشاد و معاضدت قضائی، اطلاعات، کپی، فروش تمبر، دفتر ارجاع شکایات و قاضی ارجاع شکایات کلیه خدمات به صورت متمرکز و سامان‌یافته و بدون مراجعه افراد به داخل مجتمع قضائی به مردم بزرگوار کرمان ارائه خواهد شد و از اتلاف وقت  ارباب رجوع جلوگیری بعمل خواهد آمد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: کار ساخت ساختمان جدید در متراژ 130 مترمربع در ورودی دادسرای عمومی و انقلاب کرمان به مدت دو ماه به طول انجامید و تمامی استانداردهای لازم در آن رعایت شده است.
موحد تصریح کرد: باتوجه به اثرات مثبت این اقدام در ارائه سریع خدمات قضائی بنا داریم مراکز مشابه‌ای را در سطح استان کرمان راه‌اندازی و به سوی دادرسی سریع و متقن حرکت کنیم.
منبع: دادگستری استان کرمان
captcha