نگاهی به برنامه‌‌های قرآن‌آموزان مرکز جامعه بیت‌الزهرا (س) در طرح 1451
کد خبر: 3631431
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

نگاهی به برنامه‌‌های قرآن‌آموزان مرکز جامعه بیت‌الزهرا (س) در طرح 1451

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برنامه‌‌های اجرایی قرآن‌آموزان مرکز جامعه بیت‌الزهرا (س) شهرستان آران و بیدگل در طرح 1451 تشریح شد.

دخیلی، مسئول اجرایی گروه آموزش نوجوان قرآن‌آموز مرکز جامعه بیت الزهرا (س) شهرستان آران و بیدگل در گفت‌و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: گروه فرهنگ و قرآن با همکاری گروه آموزشی قرآن مرکز جامعه بیت الزهرا (س) با هدف رشد شخصیت قرآنی فرد، فرد اعضای خانواده در جامعه و ترویج الگوهای عملی قرآنی در فضای مجازی تصمیم به دو مرحله اردوی قرآنی و حضور در برنامه بشارت 1451 گرفت که در ادامه به شرح آن پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: 44 نفر (دختران و پسران) قرآن‌آموز طرح تخصصی جامع قرآن که در زمینه‌های روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، قواعد، مفاهیم آموزش حضور دارند، در مرحله نخست اردوی قرآنی طرح 1451 که در21 مرداد ماه برگزار شد، شرکت کردند.

دخیلی افزود: این برنامه به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما، با محوریت حفظ سوره واقعه پخش شد که این مرکز استعدادهای خود را در زمینه‌های قرآنی به میدان رقابت گذاشت.

وی بیان کرد: مهمان ویژه این برنامه از گروه آموزشی قشر کم سواد و نهضتی مانند بشرزادگان، معصومه نوروزی، غلام‌رضا رضایی و اسماعیلی بودند که ثمره فعالیت‌های قرآنی مرکز هستند که تا مرحله مربیگری و استادی پیشرفته حرکت کردند.

مسئول اجرایی گروه آموزشی نوجوان این مرکز گفت: مرحله دوم طرح ملی بشارت 1451روز شنبه 28 مرداد 96 با حضور قرآن‌آموزان مقاطع مختلف سنی مانند نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال(24 بانو و 12آقا) برگزار می‌شود.

دخیلی تصریح کرد: مهمان ویژه این برنامه شامل خانواده قرآنی اقبالیان( مادربزرگ، فرزندان و نوه‌ها) است که به طور مستمر در برنامه‌‌ کلاس‌های قرآنی مرکز جامعه بیت الزهرا (س) شرکت داشته‌اند.


captcha