برگزاری 10 کلاس طرح قرآنی 1451 در سقز
کد خبر: 3632213
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷

برگزاری 10 کلاس طرح قرآنی 1451 در سقز

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز از برگزاری 10 کلاس قرآنی طرح 1451 در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان سقز خبر داد.

 ثریا رفاعی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری 10 کلاس قرآنی طرح 1451 در سطح مؤسسات و خانه های قرآن شهرستان سقز خبر داد و اظهار کرد: طرح بزرگ قرآنی 1451 به تفکیکی در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله حفظ سوره مبارکه ملک و واقعه در دستور کار قرار دارد،  افزود: این طرح قرآنی برای تمامی مقاطع سنی بوده است و عموم مردم می توانند در این طرح حضور داشته باشند.

کارشناس قرآن تبلیغات اسلامی سقز با بیان اینکه جوانان ونوجوانان سقزی امسال نسبت به سال‌های قبل از برنامه‌های قرآنی و دینی استقبال بهتری داشته‌اند ، اعلام کرد: این امر نشان از علاقمندی خانواده‌های سقز به نشر و فراگیری آموزه‌های دینی است.

وی در طرح 1451 سوره مبارکه «ملک» با 30 آیه به تعداد روزهای ماه مبارک رمضان انتخاب شده است تا در هر روز از این ماه مبارک یکی از آیات سوره تفسیر شود.

رفاعی یادآور شد: سوره محوری این طرح هم زمان با عید سعید فطر بر اساس سوره مبارکه «واقعه» اجرا می شود که این سوره نیز در راستای شعار سال با محور « سبک زندگی قرآنی و اقتصاد» پیش بینی شده است.

captcha