دشمنان قسم خورده به کشور و ملت ما ظلم می‌کنند
کد خبر: 3632467
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

دشمنان قسم خورده به کشور و ملت ما ظلم می‌کنند

گروه سیاست و اقتصاد: مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان قسم خورده ایران به بهانه عدم رعایت حقوق بشر به کشور و ملت ما ظلم روا می‌دارند و غافل از این هستند که حدود 64 سال قبل در کودتای آمریکای- انگلیسی اهداف استکباری خود را در ایران دنبال کردند و شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به نقل از تفتان ما، حجت الاسلام عیسی بزمانی در نشست اعضای شورای اداری و آئین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید اداره تبلیغات اسلامی خاش بیان کرد: آمریکا و هم پیمانان غربی خود سخت ترین فشارها را بر ملتهای مظلوم وارد می کنند و هدف مهم آنها چپاول سرمایه های مردم مظلوم در کشورها است.
بزمانی افزود: در کودتای 28 مرداد 32 که دولت مردمی مصدق روی کار بود توسط مستکبران مورد هدف قرار گرفت.
وی تاکید کرد: در ایام رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت هستیم لذا امیداوریم با همکاری نمایندگان دولتی مقتدر و کارآمد در کشور مستقر شود.
وی تصریح کرد: مدیران توانمند و مجریان باید اولویت قرار دادن خدمت به مردم و توجه به نیازهای اقشار جامعه و گام برداشتن در مسیر اخلاقی و درک شرایط موجود صادقانه برای مردم کار کنند.
وی بر ضرورت توجه به مبانی اقتصاد مقاومتی و معیشت مردم و عدم وابستگی به بیگانگان تاکید و افزود: دولتمردان باید با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر صداقت پیشه کنند و با جلب رضایت عمومی کارهای بزرگی را در کشور انجام دهند زیرا با پشتیبانی و حمایتهای گسترده مردم شاهد حفظ نظام اسلامی بوده ایم و کار کردن برای مردم به نوعی تجلیل از حمایتهای مردم از دولت است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ادامه داد: بکارگیری مسئولان ارزشی و دلسوز سبب بقا و دوام حکومت اسلامی و ارتقای شاخص های خدمات به مردم می گردد.
حجت الاسلام بزمانی با معرفی حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی خاش از خدمات حجت الاسلام نیری رئیس قبلی این اداره قدردانی و بر ضرورت تعامل و همکاری اعضای شورای اداری با این مجموعه در جهت ایجاد و تقویت فضای تقریبی و فرهنگی و دینی در جامعه تاکید کرد.
باید جهت اشاعه فرهنگ قرآن و عترت در جامعه تلاش شود
حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش گفت: تلاش برای تقویت و اشاعه فرهنگ قرآن و عترت سبب حاکم شدن فرهنگ ناب اسلامی، اخلاقی و معارف دینی در جامعه می شود.
حجت الاسلام دهقان بیان کرد: انسجام و همدلی و تعامل یکپارچه، تقوا داشتن، صبور و دلسوز بودن، امانت داری و مسئولیت پذیری در جامعه گره گشا در امور بوده که لازمه موفقیت مدیران در مباحث خدمتی است.
مسئولان در رفع مشکلات مردم تلاش کنند
مولوی عبدالستار حسین زهی امام جمعه مسجد جامع حنفاء اهل سنت خاش هم بیان کرد: مسئولان خدمتگذار در دولت که در خاش کار و فعالیت داشته اند با صداقت و همدلی اقدامات ارزشمندی را برای رفع مشکلات انجام دهند و خداوند را شاکریم مسئولان در خاش و در راس امام جمعه و سایر دوستان با تعامل یکپارچه برای مردم خدمت می کنند.
شهید حججی نمونه بارز آتش به اختیار بود
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش با تسلیت شهادت شهید حججی، اظهار کرد: برای چندمین بار این استان و منطقه خاش معطر به وجود مطهر شهیدان گمنام می شود و در همین راستا برنامه های استقبال از شهدای گمنام وجود دارد که امیدواریم در این موضوع شاهد وحدت رویه مسئولان و حضور گسترده اقشار جامعه به مانند سابق و بهره گرفتن از فضای معنوی و عطر آگین حضور شهیدان در منطقه باشیم.
در هفته دولت افزون بر 60 پروژه مختلف در این شهرستان با اعتبار 140 میلیارد ریال افتتاح می شوند
محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش گفت: دولت با تمام توان در خدمت به مردم بوده و با انجام کارهای جهادی و مخلصانه مسئولان تلاش می کند در ابعاد مختلف به رشد شاخص های خدمات کمک نماید.
چاکرزهی ادامه داد: هفته دولت یادآور خدمات ارزشمند دولتمردان پر توان و سخت کوشی هستیم که برای کشور عزت و عظمت آفریدند.
مقام عالی دولت با اشاره به اینکه دولت دوازدهم با مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات و با رای حداکثری مردم انتخاب شده است گفت: امیدواریم با روی کارآمدن دولت جدید و وحدت رویه مردم و مسئولان و همگرایی و هم افزایی ارکان نظام شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم در حوزه های مختلف باشیم.
وی ادامه داد: در هفته دولت افزون بر 60 پروژه مختلف در این شهرستان با اعتبار 140 میلیارد ریال افتتاح می شوند.
وی با محکوم کردن جنایت های داعش در منطقه و اقدام شنیع این گروه جنایتکار در به شهادت رساندن شهید حججی بیان کرد: مقاومت و پایداری ملت شهیدپرور ایران با ظلم های سلطه گران و همفکران جنایتکارشان مستحکم تر خواهد بود.
فرماندار خاش تاکید کرد: استقبال گرم و باشکوه اقشار مختلف مردم منطقه از شهیدان گمنام استحکام و انسجام وحدت در جامعه را نشان می‌دهد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم حجت الاسلام غلامرضا دهقان بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خاش معرفی و از زحمات حجت الاسلام اکبر نیری تقدیر شد.
captcha