به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، دکتر مجید گیلانی، هماهنگکننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیروز سهشنبه، 31 مرداد در تشریح جزییات این خبر گفت: یاسین کودک سه ساله از شهرستان سیرجان است که به دلیل خونریزی و مرگ مغزی در بخش آیسییو اطفال بیمارستان افضلیپور بستری شد.
وی با بیان اینکه خانواده نصرتآبادی دو کلیه و کبد کودک خود را به کودکان نیازمند دریافت عضو هدیه کردند، افزود: اعضای این کودک در بیمارستان افضلیپور کرمان برداشته شد و برای پیوند به بیمارستان ابنسینای شیراز ارسال شد تا لبخند زندگی بر لبان سه کودک نیازمند دریافت عضو بنشیند.
هماهنگکننده پیوند اعضا در دانشگاه علوم پزشکی کرمان از خانواده محترم نصرتآبادی بواسطه انجام این کار خیرخواهانه قدردانی کرد.
منبع: روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمان