بازدید دبیر ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت از فعالیت‌های «امیر القراء»
کد خبر: 3635418
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
روز گذشته صورت گرفت؛

بازدید دبیر ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت از فعالیت‌های «امیر القراء»

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت از فعالیت‌های طرح «امیر القراء»، روز گذشته 5 شهریور ماه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با توجه به همکاری ستاد طرح ملی تلاوت با معهدالقرآن عتبه عباسی در کربلا و امضای تفاهم نامه‌های اجرایی بین کشور عراق و ایران در جهت فعالیت‌های قرآنی، روز گذشته 5 شهریور ماه، حسین مقدم‌کیا، دبیر طرح ملی تلاوت به همراه حسن نجفی مسئول امور بین‌المللی این طرح بازدید از روند آموزش این طرح در کشور عراق داشتند.

طرح «امیر‌القراء» با هدف شناسایی قاریان با‌ استعداد عراقی با همفکری ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت راه‌اندازی شده است که امسال دومین دوره طرح «امیرالقراء» در عراق با حضور 64 قاری نوجوان عراقی در سبک‌های استاد «شحات‌انور، عبدالباسط و منشاوی» از اساتید مصری و همچنین «خلیل اسماعیل» از قاریان مطرح عراق در حال اجرا است.

ستاد اجرایی طرح ملی تلاوت از این روند آموزشی طرح ملی تلاوت در کشور عراق بازدید کرد و هماهنگی‌های لازم به منظور حضور قاریان برتر عراقی طرح امیرالقراء  طی ماه‌های آینده به کشور ایران در جهت آشنایی با فعالیت‌های قرآنی کشورمان و ارتقاء سطح تلاوت آنان انجام شد.

گفتنی است، ستاد طرح ملی تلاوت از روز شنبه 4 شهریور ماه در کشور عراق حضور داشته و برنامه‌هایی مانند حضور در محافل قرآنی، زیارت عتبات عالیات، بازدید و غیره را در برنامه سفر قرار داده‌اند.


captcha