کد خبر: 3635739
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹

سرپرست وزارت نیرو وارد ایلام شد

گروه اجتماعی: سرپرست وزارت نیرو برای افتتاح 4 طرح در حوزه آب و برق وارد ایلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، بهره‌برداری از چندین طرح از جمله افتتاح یک ایستگاه پمپاژ، افتتاح پروژه آب شیرین‌کن صالح‌آباد، افتتاح پست 63 کیلو وات صالح‌آباد و افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب سرابله و همزمان شروع عملیات اجرایی مجتمع آب‌رسانی روستای "شباب" و "شله‌کش" از جمله برنامه‌ی ستار محمودی در سفر به ایلام است.
سرپرست وزارت نیرو در این سفر علاوه بر دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و شرکت در جلسه شورای اداری و جشنواره شهید رجایی استان، در نشستی به سوالات خبرنگاران هم پاسخ خواهد داد.
captcha