لزوم بهره‌مندی مناطق محروم از خدمات جهادگران در طول سال
کد خبر: 3636010
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

لزوم بهره‌مندی مناطق محروم از خدمات جهادگران در طول سال

گروه اجتماعی: دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت گفت: اردوهای جهادی را نباید تنها به فصل تابستان محدود کرد تا مناطق محروم در طول سال از خدمات ارزشمند جهادگران بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، محمد تاجفرد، دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت امروز در جلسه‌ای با اشاره به حادثه دلخراش گیلان‌غرب که منجر به شهادت و مصدومیت چند نفر از بسیجیان جهادگر شد، گفت: کاهش مخاطرات اردوهای جهادی نیازمند برگزاری اردوهای درون‌استانی است.
وی با اشاره به طراحی سایت ثبت‌نام متقاضیان اردوهای جهادی در وزارت بهداشت، افزود: استقبال خوبی از این سایت صورت گرفته است.
تاجفرد به مخاطرات اردوهای جهادی خارج از استانی اشاره و عنوان کرد: حادثه اخیر جهادگران گیلان‌غرب از جمله آن‌ها است و مسافت زیاد اردوهای جهادی می‌تواند خطراتی را همراه باشد که باید با برنامه‌ریزی در این زمینه از وقوع حوادث جلوگیری کنیم.
دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه اردوهای جهادی نباید تنها به فصل تابستان محدود شود، گفت: این امکان هست که اردوها را در تمام طول سال به‌ویژه آخر هفته و ایام تعطیل برگزار کرد تا مناطق محروم در طی سال از خدمات ارزشمند جهادگران بهره‌مند شوند.
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص گسترش فرهنگ اردوهای جهادی نیز اشاره و عنوان کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص پرداختن به اردوهای جهادی نشان از اهمیت این موضوع دارد.
captcha