به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حسینعلی فاتحی، معاون پژوهش و برنامهریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 10 شهریورماه اظهار کرد: معلمانی که در آستانه استخدام آزمایشی هستند و نیروهای سرباز معلم در دوره آموزشی توانمندسازی شرکت کردند.
وی افزود: این دوره با هدف ارتقای مهارتهای معلمی و آموزشهای تخصصی در 6 روز برگزار میشود.
معاون پژوهش و برنامهریزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای سرباز معلمان 150 ساعت و برای معلمان بدو خدمت 74 ساعت دوره آموزشی برگزار میشود.
فاتحی یادآور شد: با توجه به ضرورت استفاده از روشهای نوین تدریس فراگیری این روشها یک ضرورت برای همه معلمان است.