تجلیل از 110 برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی «غدیر تا غدیر» همدان
کد خبر: 3639351
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸

تجلیل از 110 برگزیده مسابقه کتاب‌خوانی «غدیر تا غدیر» همدان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طی جشن ولایت و غدیر از 110 نفر از منتخبین مسابقه کتاب‌خوانی «غدیر تا غدیر» همدان تجلیل به عمل می‌آید.

هاشم سعیدی‌شکوه، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی همدان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جشن بزرگ ولایت و غدیر، جمعه، 17 شهریورماه همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جلسه فوق در باغ موزه دفاع مقدس شهرستان همدان تشکیل می‌شود، عنوان کرد: این برنامه با اجرای عباس سلیمی، خادم قرآن و پیشکسوت قرآنی کشورمان و با تلاوت آیاتی از قرآن توسط حسین رستمی، قاری بین‌المللی کشورمان آغاز می‌شود.
سعیدی‌شکوه با اشاره به اینکه برنامه فوق با همکاری اداره امور قرآنی استان و اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی همدان برگزار شد، اظهار کرد: مولودی‌خوانی، نورافشانی، همخوانی گروه تواشیح استانی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حیدری‌فر اعزامی از حوزه علمیه قم از دیگر بخش‌های این مراسم است.
وی عنوان کرد: طی این مراسم از 110 نفر از منتخبین مسابقه کتاب‌خوانی غدیر تا غدیر که در سطح استان برگزار شد، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل می‌آید.
captcha