خدمت ویترینی ارزش ندارد
کد خبر: 3639735
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶

خدمت ویترینی ارزش ندارد

گروه سیاسی: امام جمعه موقت تهران گفت: مسئولان خدمت به مردم را فقط به ایام انتخابات خلاصه نکنند زیرا خدمت ویترینی ارزش ندارد امام علی(ع) شب‌ها به صورت ناشناس یتیمان را اطعام می‌داد و تا بعد از شهادت کسی نفهمید، مسئولان چه خدمتی را بدون نمایش انجام دادند؟

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی،امام جمعه موقت تهران، در یادواره شهدای روستای ورین که شامگاه پنجشنبه 16 شهریورماه در امامزاده محمد(ع) این روستا برگزار شد گفت: امروز سرنوشت بشر به مسئله ولایت باز می‌گردد. اگر جامعه بشری زیر نظر ولایت زندگی کرد رستگار و اگر از ولایت سرپیچی کند شقاوت دنیا و آخرت نصیبش خواهد شد.
وی افزود: خداوند تمام موجودات را برای بشر و بشر را برای خودش خلق کرده است.هر چه هست و نیست ملک خداست و تنها کسی که لیاقت دارد آئینه جلوه‌های خداوند باشد، بشریت است.
حجت‌الاسلام صدیقی اظهار کرد: مسئولان خدمت به مردم را فقط به ایام انتخابات خلاصه نکنند زیرا خدمت ویترینی ارزش ندارد امام علی(ع) شب‌ها به صورت ناشناس یتیمان را اطعام می‌داد و تا بعد از شهادت کسی نفهمید، مسئولان چه خدمتی را بدون نمایش انجام دادند؟
امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: درِ اتاق مسئول باید به روی مردم باز باشد مسئولان باید اجازه دهند مردم انتقاد کنند امیرالمؤمنین(ع) در زمان خلافت همیشه سعی می‌کردند از مسیرهایی حرکت کنند که تردد در آن بیشتر است تا اگر کسی نیازی دارد به حضرت دسترسی بهتری داشته باشد.
حجت‌الاسلام صدیقی اظهار کرد: فساد نتیجه فقر است، امام علی(ع) هر چه دارایی داشتند به مردم می‌بخشیدند تا از فساد جلوگیری شود، شعار بس است مسئولان باید به اقتصاد مقاومتی که خواسته رهبری است توجه کنند. منابع زیادی همچون معادن سنگ در استان مرکزی وجود دارد درآمد این معادن صرف چه کارهایی می‌شود؟ جوانان را دست به کار کنید که اگر جوان بیکار باشد به فساد می‌افتد.
وی تصریح کرد:دولت دنبال حاشیه و حزب بازی نرود، دولت باید به دنبال حل مشکلات اقتصادی باشد متأسفانه مسئولان به اعتقادات جوانان اهمیت نمی‌دهند.
حجت‌الاسلام صدیقی افزود: ولی‌فقیه یک قطره از ولایت امیرالمؤمنین(ع) و شهادت از میوه‌های شیرین ولایت است اگر مسئولی مقابل ولی‌فقیه بایستد مقابل امام زمان(عج) و چه بسا مقابل خداوند ایستاده است.
captcha