بهره مندی بیش از ۶۰۰ هزار روحانیون کشور از مرکز خدمات روحانیون اهل سنت
کد خبر: 3643148
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵

بهره مندی بیش از ۶۰۰ هزار روحانیون کشور از مرکز خدمات روحانیون اهل سنت

گروه اجتماعی: دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در امور اهل سنت گفت: هم اکنون با احتساب اعضای خانواده های طلاب و روحانیون در سطح کشور بیش از ۶۰۰هزار نفر از خدمات ما بهره‌مند هستند و الان هم با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده هدفمندی خدمات را در اولویت قرار داده ایم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی، دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در امور اهل سنت امروز، 26 شهریورماه در نشست با مسئولان شعب مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در شهرستان های مختلف استان کردستان اظهار کرد: از ابتدای تأسیس انقلاب اسلامی تاکنون امام راحل و مقام معظم رهبری یک نگاه جامع به مجموعه ملت ایران داشته اند و همه اقوام و مذاهب در کشور را به عنوان سرمایه ای بزرگ برای ایران اسلامی دیده اند.

وی افزود: هم اکنون که در آستانه چهلمین سال استقرار نظام اسلامی در ایران هستیم شاهد قرارگرفتن این نظام در مرحله بلوغ و کمال هستیم و باید به این مهم توجه کرد که خدماتی که در مناطق مرزی و حاشیه ای کشور ارایه شده است شاید در مناطق مرکزی کشور به این صورت نباشد.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور نیز در سال ۷۰ و از سوی مقام معظم رهبری برای ارایه خدمت به طلاب و روحانیون کشور فعالیت خود را آغاز کرد و خدمات این مرکز به صورت همسان به طلاب و روحانیون اهل سنت و اهل تشیع ارایه می شود.

وی بیان کرد: هم اکنون با احتساب اعضای خانواده های طلاب و روحانیون در سطح کشور بیش از ۶۰۰ هزار نفر از خدمات ما بهره‌مند هستند و الان هم با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده هدفمندی خدمات را در اولویت قرار داده ایم.

دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در امور اهل سنت عنوان کرد: امروز نیز برای بررسی دغدغه مسکن طلاب و روحانیون کردستانی به سنندج سفر کرده ایم و رفع دغدغه مسکن روحانیون پیشکسوت این استان را در اولویت قرار خواهیم داد.

وی یادآور شد: خدمات طلاب و روحانیون کردستانی به انقلاب اسلامی شایسته والاترین تقدیرهاست و تأمین مسکن روحانیون پیشکسوت این استان در اولویت مرکز خدمات است.

captcha