به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، به مناسبت شهادت امام حسین(ع) محفل انس با قرآن دردشت آزادگان برگزار میشود.
این محفل قرآنی با حضور قاریان، حافظان و پیشکسوتان شامگاه 8 مهرماه همزمان با شب عاشورای حسینی در هیئت محمد رسول الله(ص) این شهرستان برگزار میشود.
در ابتدای این مراسم علی داغری از قاریان دشت آزادگان به قرائت قرآن میپردازد. پس از آن ابتهال خوانی سیدحسین خراسانی بخش دیگر این محفل قرآنی خواهد بود.
اجرای گروه تواشیح الحسنین(ع)سوسنگرد و قرائت سید عبدالله موسوی نسب هم در این مراسم گنجانده شده است.
این محفل انس با قرآن کریم از سوی جامعه قرآنی شهرستان دشت آزادگان تدوین شده است.