دستگاه‌های فرهنگی نیازمند پشتیبانی‌های مادی و معنوی هستند
کد خبر: 3648373
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰

دستگاه‌های فرهنگی نیازمند پشتیبانی‌های مادی و معنوی هستند

گروه اجتماعی: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی بر تلاش همه مسئولان استان برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی نیازمند پشتیبانی‌های مادی و معنوی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در جمع مسئولان دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان استان در مجلس و کارکنان استانداری، ضمن تبریک انتصاب مجید خدابخش به سمت استانداری آذربایجان‌شرقی، گفت: بهترین تبریک برای ایشان، آرزوی موفقیت در مسئولیت خطیری است که برعهده گرفته‌اند و امیدواریم با همکاری همه مسئولان استان شاهد پیشرفت روزافزون در همه ابعاد باشیم.

وی با تأکید بر اینکه تمام مسئولان باید فارغ از سلایق سیاسی، برای توسعه استان گام بردارند و در این مسیر یکدل و یکصدا باشند، افزود: مردم استان علاقه‌مندند با تلاش استاندار محترم و مسئولان اجرایی و همکاری نمایندگان مجلس، اقدامات اساسی در جهت حل مشکلات استان صورت گیرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری، توجه ویژه مسئولان استان به مسائل فرهنگی را خواستار شد و گفت: خوشبختانه دکتر خدابخش چهره‌ای فرهنگی است و باید در سال‌های پیش‌رو شاهد ارتقای کمی و کیفی بخش فرهنگی در استان باشیم.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با بیان اینکه توجه به مسائل اقتصادی نیز از ضروریات کشور است، گفت: اگر مشکل اشتغال جوانان حل شود بسیاری از مشکلات دیگر نیز قابل حل خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین از خدمات و تلاش‌های دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار پیشین قدردانی کرد.

گفتنی است نماز ظهر و عصر امروز به امامت نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و با حضور استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در نمازخانه استانداری اقامه شد.

captcha