همه نهادها جهت ترویج فرهنگ و زندگی نامه امام خمینی(ره) گام بردارند
کد خبر: 3649310
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸

همه نهادها جهت ترویج فرهنگ و زندگی نامه امام خمینی(ره) گام بردارند

گروه فرهنگی: معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان گفت: نهادهایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی و سایر نهادهای استان، در زمینه انتقال فرهنگ و زندگی نامه حضرت امام خمینی(ره) نقش مهمی بر عهده دارند و باید با برنامه ریزی اصولی جهت ترویج این فرهنگ گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري هرمزگان بهروز اکرمی عصر دیروز (یازدهم مهرماه) در نشست ستاد ترویج فرهنگ و سیره حضرت امام خمینی(ره) در استان هرمزگان با تاکید بر این‌که باید گفتمان و سیره امام راحل همواره در جامعه ایران اسلامی جاری باشد، عنوان کرد: زندگی‌نامه و صحیفه نور امام خمینی(ره) سراسر درس و پند برای تمامی اقشار است و باید در جهت ترویج این فرهنگ و گفتمان تلاش کنیم.

وی ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) از مردان بزرگ تاریخ است که انقلاب اسلامی به عنوان یکی از وقایع بزرگ جهان به رهبری ایشان رقم خورد و به پیروزی رسید و باید ابعاد مختلف سیره امام راحل را تبیین کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تاکید بر این‌که باید با استفاده از شیوه‌های جذاب و نو دانش آموزان و دانشجویان را با سیره امام راحل آشنا کنیم، افزود: در این راستا بهره‌گیری از ابزار تکنولوژی‌های جدید و به خصوص فضای مجازی می‌تواند کمک اثربخشی در این کار داشته باشد.

اکرمی تصریح کرد: نهادهایی همچون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه انتقال فرهنگ حضرت امام خمینی(ره) نقش مهمی بر عهده دارند و باید با برنامه ریزی اصولی در جهت ترویج این فرهنگ گام بردارند.

اکرمی با توجه به ترویج فرهنگ امام خمینی(ره) با استفاده از شیوه ها و روش‌های جدید اظهار کرد: دستگاه‌های مسؤول در هرمزگان برنامه‌های عملیاتی خود برای ترویج فرهنگ و گفتمان و سیره حضرت امام خمینی(ره) را با استفاده از شیوه‌های نو به این ستاد ارائه دهند تا با همفکری مناسب این برنامه‌ها به شکل مناسبی اجرایی شود.

captcha