به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآنی(ایکنا) از یزد، همزمان با 13 محرم و برای دومین سال متوالی تجمع بزرگ هیئات مذهبی استان در محل امیرچقماق یزد برگزار شد.
مردم عزادار دارالعباده از ساعت هفت صبح تا ظهر به صورت هیات های سینه زنی و زنجیر زنی طبق سنت قدیمی هرساله در مسجد ملااسماعیل در برنامههای ویژه این روز شرکت کردند و در سوگ شهدای کربلا بر سر و سینه زدند.
پس از این مراسم، هیات های مذهبی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با تجمع در محل امیرچقماق با یک علم و به صورت یکپارچه و هماهنگ به عزاداری پرداختند.
در این مراسم آیتالله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدکاظم مدرسی امام جمعه محمدآباد، شهردار و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.