یادمان شهدای نیروی انتظامی زنجان رونمایی شد
کد خبر: 3650343
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان؛

یادمان شهدای نیروی انتظامی زنجان رونمایی شد

گروه اجتماعی: صبح امروز و در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان، یادمان شهدای نیروی انتظامی زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، صبح امروز یک‌شنبه 16 مهرماه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان در محل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان برگزار شد.

در این مراسم از یادمان شهدای نیروی انتظامی رونمایی و از برترین‌های بخش‌های مختلف نیز تجلیل به عمل آمد.

مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری امنیت و آسایش برای مردم است

همچنین در این مراسم اسدالله درویش‌امیری، استاندار زنجان، با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: امسال هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» آغاز شده و باید توجه کرد که مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی برقراری امنیت و آسایش برای مردم است.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید به دنبال ایجاد امنیت پایدار در چارچوب قانون باشد، تصریح کرد: یکی از سرمایه‌های اجتماعی جلب رضایت مردم و استقرار امنیت پایدار و حاکمیت قانون و انضباط اجتماعی است و حاکمیت قانون برای رسیدن به امنیت پایدار حرف اول را می‌زند.

استاندار زنجان با بیان اینکه در حال حاضر عموم مردم در جامعه احساس رضایت می‌کنند، گفت: این بزرگ‌ترین سرمایه‌ برای نیروی انتظامی است. همچنین برخورد پلیس با مردم باید با آرامش و اقتدار باشد و منظور از اقتدار همان قدرت مشروع و مقبول است.

درویش امیری با تسلیت ایام محرم تصریح کرد: پلیس زنجان در برقراری نظم و امنیت در دهه اول محرم به ویژه حرکت عاشورایی و عظیم مردم این استان در روزهای هشتم و یازدهم این ماه عزیز که جلوه‌ای از عزاداری توام با معرفت و معنویت و شور و شعور حسینی بود سربلند بیرون آمد که این جای تقدیر و تحسین دارد.

زنجان 120 شهید نیروی انتظامی دارد

همچنین در ادامه این مراسم سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان زنجان، با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی فرصتی است تا جلوه تعهد، هوشمندی، ایثار و فداکاری نمایان شود، اظهار کرد: استان زنجان 120 شهید نیروی انتظامی دارد.

سردار آزادی با بیان اینکه با تلاش همه پرسنل نیروی انتظامی در راستای امنیت استان نتایج مثبتی داشته، تصریح کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدامات امنیتی در روز یوم‌العباس و یوم‌الزینب در زنجان توسط نیروی انتظامی انجام و این عزاداری‌ها در امنیت کامل برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه توفیقات کسب شده حاصل ولایت‌مداری، اعتماد مردم و تعامل‌های صورت گرفته در استان زنجان بوده است، گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده، در استان زنجان میزان سرقت 25 و میزان متوفیان رانندگی 7 درصد کاهش و کشفیات قتل و دستگیری قاتل صد درصد، کشف مواد صد درصد، جمع‌آوری معتادان 46 درصد و 19 درصد ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده، افزایش یافته است.

captcha