شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر مقام معظم رهبری + دانلود
کد خبر: 3650473
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹

شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر مقام معظم رهبری + دانلود

گروه فناوری اطلاعات: نسخه دیجیتال کتاب «دشمن‌شناسی» با موضوع شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر مقام معظم رهبری توسط انتشارات انقلاب اسلامی در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، نسخه دیجیتال کتاب «دشمن‌شناسی» نوشته سید امیر پورفاضلی، با موضوع شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر مقام معظم رهبری با قیمت 150 هزار ریال توسط انتشارات انقلاب اسلامی در اختیار کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

دشمن‌شناسی از مفاهیمی است که در آیات و روایات اسلامی مورد توجه قرار گرفته است و بر هوشیاری همیشگی مؤمن و دشمن‌شناسی او تأکید شده و تبرّي از دشمن که لازمه‌ آن دشمن‌شناسی است در زمره‌ فروع دین قرار دارد. علمای شیعه نیز به پیروي از معارف و احکام دینی توجه و اهتمام زیادي را صرف معرفی دشمن و موضع‌گیری در قبال آن در طول تاریخ داشته‌اند. پس از پیروزي انقلاب اسلامی بخش معتنابهی از بیانات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبري به این موضوع اختصاص داشته است.

فوری///شناخت دشمن و روش‌های مقابله با آن از منظر مقام معظم رهبری + دانلود

رهبر انقلاب بارها بر کسب بصیرت، بصیرت‌زایی و بصیرت‌افزایی که از ضروریات دشمن‌شناسی به خصوص در طوفان حوادث‌اند تأکید کرده‌اند. ایشان شناخت انواع و اقسام حیله‌هاي دشمن و معرفی آنها و آگاه کردن ملت را بارها و بارها به مسئولان و مردم گوشزد کرده‌اند.

نسخه دیجیتال «دشمن شناسی» به منظور شناخت و روش‌های دشمن و راه‌های مقابله با آن در چهارده فصل تعاریف، ضرورت شناخت دشمن، علل و دلایل دشمنی، ماهیّت و ویژگی‌های دشمن، اهداف دشمن، شیوه‌ها، ابزارها و زمینه‌های دشمن، برنامه‌ریزی‌هاي دشمن، شیوه‌ها و ابزار مقابله با دشمن، اقشار مورد هدف دشمن، عوامل کمک به دشمن، نقش امام راحل در مقابله با دشمن، ایستادگی در برابر دشمن، رسانه‌ها و دشمن، استعمار فرانو و صهیونیسم، بزرگترین دشمن ملّت ایران و کلام آخر تحت عنوان پایان رویارویی ما با دشمنان چه وقت خواهد بود؟ تنظیم شده است.

کاربران برای دریافت نسخه دیجیتال کتاب «دشمن‌شناسی» می‌توانند اینجا را کلیک کنند.
captcha