کد خبر: 3651037
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

برگزاری دوره «تربیت معلم تجوید قرآن کریم» در يزد

گروه فعالیت‌های قرآنی: موسسه قرآنی حضرت مریم يزد اقدام به برگزاری دوره «تربيت معلم تجويد قرآن كريم» با حضور اساتيد ممتاز استانی می‌كند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، موسسه قرآنی حضرت مریم يزد اقدام به برگزاري دوره تربيت معلم تجويد قرآن كريم با حضور اساتيد ممتاز استاني مي‌كند.
مهدیه عزیزی، مدیر موسسه قرآن و عترت حضرت مریم به ایکنا گفت: اين دوره آموزشي با هدف ارتقای دانش و فرهنگ قرآنی در دو گروه خواهران و برادران در قالب  54 جلسه 2 ساعته با حضور اساتید ممتاز استان یزد برگزار می شود.
وی افزود: در پايان دوره به شركت‌كنندگان، گواهی پایان دوره از سوی دارالقرآن کریم استان اعطا خواهد شد.
وي تصریح کرد: علاقمندان به شركت در اين دوره مي‌توانند حداكثر تا پايان مهرماه با مراجعه به این موسسه واقع در خیابان شهیدمطهری، کوچه مسجد مهدیه، جنب مسجد، موسسه قرآنی حضرت مریم يا از طريق شماره تلفن  36227335 اقدام به ثبت‌نام نمایند.
captcha