معرفی اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم قرآنی خراسان جنوبی
کد خبر: 3652131
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۴

معرفی اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم قرآنی خراسان جنوبی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مدغم قرآنی خراسان جنوبی، 20 مهرماه انتخاب شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مجمع انتخابات اتحادیه مدغم قرآنی استان خراسان جنوبی، روز گذشته20 مهرماه ساعت 9:30 در هتل کوهستان بیرجند برگزار شد.

مجمع عمومی مشترک اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی و اتحادیه تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت استان خراسان جنوبی با حضور 44 مؤسسه و تشکل از تعداد 52 مؤسسه و تشکل دارای شرایط رای برگزار شد.

در این مجمع عمومی ضمن تصویب اساسنامه جدید و تغییر نام اتحادیه و پذیرش اعضاء جدید در رای‌گیری برای انتخاب هیئت مدیره و بازرسان افراد مشروحه ذیل انتخاب و در اولین نشست هیئت مدیره حسن یعقوب پور به عنوان رئیس هیئت مدیره، رضا قربانی به عنوان نایب رئیس، هادی مساح به عنوان منشی، سیده زهرا موسوی عضو و محمد الهی به عنوان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره اتحادیه مدغم انتخاب و منصوب شدند.

اعضاء منتخب هیئت مدیره شامل: الهی با ۳۶ رای، یعقوب پور با ۳۴ رای، یعقوب پور با ۳۴ رای، موسوی با ۳۳ رای، قربانی با ۲۸ رای، مساح با ۲۳ رای و اعضای علی البدل هیئت مدیره شامل جعفری با ۲۲رای، پرویزی با ۱۶ رای، خراشادی‌زاده با ۱۶ رای انتخاب شدند.

همچنین، مجاهد با ۳۶ رای، کیانی با ۳۵ رای، استانستی با ۲۹رای به عنوان بازرسین اصلی و اکبری با ۶ رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

captcha