دین‌داری بدون بصیرت سیاسی مشکل‌زا است
کد خبر: 3654365
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

دین‌داری بدون بصیرت سیاسی مشکل‌زا است

گروه اجتماعی: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کلیبر گفت: نداشتن سیاست دینی همراه با بصیرت از عمده مشکلات مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام شکوریان، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کلیبر، امروز در همایش ارکان طیبه صالحین سپاه کلیبر اظهار کرد: اگر می خواهیم حادثه عاشورا یک بار دیگر تکرار نشود باید بحث‌های سیاسی را جدی گرفته و بصیرت خود را افزایش دهیم چرا که دین داری بدون بصیرت سیاسی مشکل  اساسی مردم است.
وی، خاطر نشان کرد: داشتن بصیرت در هر برهه از تاریخ لازم و ضروری است و از عمده مشکلات مسلمانان نداشتن سیاست دینی همراه با بصیرت است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه کلیبر ادامه داد: بی بصیرتی در گذشته و حال موجب به وجود آمدن مشکلات زیادی بین مسلمانان شده است ادامه داد: لازمه جلوگیری از اینگونه حوادث پشتیبانی از ولی فقیه و افزایش بصیرت دینی است.
حجت‌الاسلام شکوریان اظهار کرد: بنابراین باید به این نکته توجه کنیم که آمریکا از ما دست بر نخواهد داشت تا زمانی که ما از اسلام دست برداریم و یک کشور بی دین و سکولار در نگاه آنان باشیم.
captcha