ارتقای سطح تحصیلی بیش از سه هزار فرزند شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد گیلان
کد خبر: 3654578
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
امیرتیموری خبر داد:

ارتقای سطح تحصیلی بیش از سه هزار فرزند شاهد و ایثارگر در دانشگاه آزاد گیلان

گروه اجتماعی: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار آن را دارد تا خدمتگذار و مسئول آموزش و ارتقای سطح تحصیلی سه هزار و 285 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی استان گیلان باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، نشست صمیمی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان دیروز در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر علیرضا امیرتیموری، دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تشکر از حضور مدیرکل بنیاد شهید استان و هیات همراه دردانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان افتخار آن را دارد تا خدمتگذار و مسئول آموزش و ارتقای سطح تحصیلی سه هزار و 285 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی استان گیلان باشد.

وی ادامه داد: از این تعداد، 1074 نفراز این عزیزان در رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری شاغل به تحصیل می‌باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر افزایش خدمات دهی به فرزندان شاهد و ایثارگر، افزود: باید درخدمات رسانی و ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی فرزندان شاهد و ایثارگر که امانتی در دستان ما هستند، همیشه پیشقدم باشیم و در راستای رفع مشکلات آنان اقدام کرد.

دکتر امیرتیموری تصریح کرد: ارتقای کیفیت علمی و نخبه پروری در رأس برنامه‌های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و ادارات شاهد و ایثارگر واحدهای دانشگاهی در استان گیلان جهت این مهم برنامه ریزی کنند.

وی ادامه داد: برگزاری جلسات مداوم و مستمر با بنیاد شهید استان گیلان باعث خواهد شد تا آسیب‌ها شناسایی شده و مسئولین شاهد واحدهای دانشگاهی با برنامه ریزی مناسب در جهت رفع این آسیب‌ها کوشا باشد.

 

captcha