برگزاری مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» از سوی جامعةالقرآن
کد خبر: 3654993
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

برگزاری مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» از سوی جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» به همت جامعةالقرآن الکریم ویژه دختران و پسران خردسال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه  فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌القرآن‌ الکریم و اهل‌البیت(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: مسابقه «نماز؛ تشکر از خداست» ویژه دختران زیر 9 سال و پسران زیر 15 سال برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مسابقه فوق با هدف آشنایی فرزندان و نونهالان قرآنی با اقامه فریضه نماز انجام می‌گیرد، اظهار کرد: والدین فیلم اقامه دو رکعت نماز نوگلان خود را که در قالب نماز صبح اقامه کرده و ضبط کرده‌اند به شماره 09199741910 تماس بگیرند.
نجفی تصریح کرد: علاقه‌مندان تا پایان آذرماه 96 فرصت دارند از طریق تلگرام و یا پست از طریق لوح فشرده به مؤسسه جامعةالقرآن الکریم به نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه 15 مراجعه کنند.
مدیر آموزش بزرگسالان مؤسسه  فرهنگی قرآن و عترت جامعة‌القرآن‌ الکریم بیان کرد: رعایت تجوید، پوشش مناسب و خلاقیت در امتیازدهی داوران مؤثر است و به سه نفر از دختران و سه نفر از پسران جایزه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.
یادآور می‌شود، برای عضویت در کانال همیار حفظ قرآن و برای دریافت نرم‌افزار آموزش نماز، آموزش ترتیل سوره‌های حمد و توحید و... می‌توانید در کانال تلگرامی 09199741910 مراجعه کنند.
captcha