اجرای نمایش محیطی «مأمن» در بوستان یاس فاطمی تهران
کد خبر: 3655633
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

اجرای نمایش محیطی «مأمن» در بوستان یاس فاطمی تهران

گروه هنر: نمایش محیطی «مأمن» که در اصل بازنمایی نمایشی صحنه‌هایی از دفاع مقدس محسوب می‌شود از فردا در بوستان یاس فاطمی اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از روابط عمومی گروه هنرهای نمایشی بنیاد روایت فتح، تازه‌ترین محصول این گروه با نام «مأمن» از فردا دوشنبه اول آبان در بوستان یاس فاطمی تهران اجرای خود را آغاز خواهد کرد.

این نمایش بازنمایی محیطی دفاع مقدس است که به برشی از جنگ تحمیلی و تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران می‌پردازد و در جریان آن تماشاگران با روایتی متفاوت نمایشی از دوران دفاع مقدس روبرو خواهند شد که تلفیقی از اجرای زنده و نمایش فیلم و تصویر است و آنها در اصل از نزدیک یک موقعیت جنگی را با استفاده از ادوات جنگی و تجهیزات نمایشی تجربه خواهند کرد.

نمایش «مأمن» با طراحی جواد صدفی و کارگردانی سیدمحسن بنی‌هاشمی در فضایی نمایشی به مساحت 5 هزار متر مربع و با حضور بیش از 70 نمایشگر در قالب عوامل اجرایی، هنری و نظامی اجرا می‌شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری منطقه 4 تهران گروه هنرهای نمایشی بنیاد روایت فتح را در اجرای این نمایش یاری خواهند کرد و «مأمن» از فردا اول آبان تا جمعه 5 آبان هر روز ساعت 18:30 به اجرای خود در فاز جنوبی بوستان یاس فاطمی واقع در بزرگراه شهید بابایی بعد از تقاطع بزرگراه شهید باقری ادامه خواهد داد و تماشای آن برای عموم علاقه‌مندان رایگان خواهد بود.

 

captcha